Esdeveniments corporatius: públic objectiu present

impactar public objectiu

Els esdeveniments corporatius són esdeveniments que ofereixen grans oportunitats de negoci per a les marques participants en ells. Ja que, la part de captació de potencials clients no haurà de ser desenvolupada per la seva marca. En el cas de les fires, congressos, salons, exposicions… Els potencials clients de la marca ja seran presents. Sent el principal objectiu de la marca la captació de l’atenció d’aquests.

Els potencials clients de la seva marca seran presents en aquests esdeveniments corporatius, per aquest motiu, serà essencial aconseguir que s’aproximin al seu estand. Com a especialistes en el lloguer de dispositius tàctils i audiovisuals exposem alguns consells per a obtenir aquest objectiu d’atracció del públic objectiu de la seva marca present en l’esdeveniment.

Com atreure el seu públic objectiu?

  • Crear un espai cridaner per al seu públic objectiu

Moltes empreses no poden accedir a les millors localitzacions dins del recinte firal. Però, això no ha de ser un impediment perquè la marca pugui crear un espai cridaner que aconsegueixi atreure els presents fins i tot no estant en una localització central dins del recinte firal.

Per a crear aquest estand cridaner i atraient les marques poden optar per utilitzar audiovisuals i interactius tàctils de gran format. Com les pantalles led, il·luminació, pantalles tàctils de gran format, tòtems touch screen, quioscos digitals… Dispositius de gran format que aconsegueixen atreure l’atenció dels presents, gràcies, principalment, a les seves grans pantalles i d’alta lluminositat.

La disposició dins de l’estand dels diversos elements audiovisuals i interactius tàctils serà essencial. Ja que, la disposició correcta permetrà que un major nombre de presents siguin impactats per aquests, augmentant la visibilitat de la seva marca en l’esdeveniment.

  • Contingut ofert

El contingut que ofereixi la seva marca tant en els dispositius tàctils com en les pantalles led serà essencial. Una vegada que els potencials clients s’hagin aproximat al seu estand. El contingut ofert i la manera en què es mostra la seva informació. La selecció de la informació que es desitja mostrar i com fer-ho ha de ser un pas pensat amb l’objectiu d’adequar-se a l’audiència present en l’esdeveniment.

En les grans pantalles led podrà mostrar vídeos publicitaris i els dispositius tàctils de gran format podrà mostrar informació de manera impactant. Oferint la informació de la seva marca, però d’una forma diferent. Podent crear l’aplicació per a pantalles tàctils que desitgi. Des de jocs fins a mapes virtuals, catàlegs, galeries… Aquest contingut aconseguirà retenir l’atenció dels potencials clients, aconseguint que s’interessin pels seus productes o serveis.

Els dispositius tàctils augmenten el temps de permanència del públic objectiu en l’estand, permetent que els treballadors de la marca puguin connectar amb els visitants.

  • Activitats realitzades

Una de les maneres més efectives d’atreure el públic objectiu cap al seu estand i informació és el desenvolupament d’activitats. Ja que, aquestes aconsegueixen que un gran nombre de presents acudeixin al seu desenvolupament. Poden ser des de demostracions de productes, conferències, xerrades… També, activitats desenvolupades mitjançant l’ús de les pantalles tàctils, com poden ser els sortejos o jocs interactius.

Si desitja comptar amb elements cridaners i impactants per a la seva presència en fires, exposicions, congressos… I, tot, tipus d’esdeveniments corporatius, no dubti a contactar amb nosaltres. L’informarem sense compromís, de les nostres tarifes i serveis de lloguer d’audiovisuals i interactius tàctils. Visiti el nostre Instagram i YouTube per a observar alguns dels nostres muntatges amb audiovisuals i dispositius tàctils.

 

Estratègia SEU desenvolupada per PosicionandoT.